خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/21 - 14:45
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
دنیامالی:

بندرانزلی شهر برتر استان گیلان در زمینه کاهش نرخ بیکاری است

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس دوازدهم، بابیان‌اینکه بندرانزلی در طول دو سال گذشته از نظر ایجاد اشتغال رتبه برتر استان گیلان را داشته است افزود: تلاش می‌کنیم با جذب سرمایه‌گذار به‌ ویژه برای رونق منطقه آزاد به‌ سمتی حرکت کنیم که هیچ فرد فاقد شغلی در این شهرستان وجود نداشته باشد.

احمد دنیامالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، از کاهش نرخ بیکاری به عنوان یکی از مزیت‌های حوزه انتخابیه خود در استان گیلان یاد کرد و گفت: بندرانزلی یک شهر گردشگرپذیر است و ویژگی‌های خاص خود را دارد کمااینکه به دلیل برخورداری از ظرفیت بندر و منطقه آزاد دارای فرصت‌های شغلی مطلوبی است.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ما با بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها در حوزه اشتغالزایی، تلاش می‌کنیم در شاخص اشتغال و کاهش نرخ بیکاری نسبت به سایر شهرستان‌ها رویکرد بهتری داشته باشیم.  

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، یادآور شد: بندر انزلی در طول دو سال گذشته از نظر ایجاد اشتغال رتبه برتر استان گیلان را داشته است و برای حفظ این وضعیت همچنان تلاش می‌کنیم تا با جذب سرمایه‌گذار به ویژه برای رونق منطقه آزاد بتوانیم به سمتی حرکت کنیم که هیچ فرد فاقد شغلی در این شهرستان وجود نداشته باشد./

پایان پیام

  • کد خبر : 379376
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار